RSS
A A A
SmodBIP

Ogłoszenie_28

Rawa Mazowiecka: świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć sportowych oraz kursów praktycznych dla uczestników projektu Kompetencje dla przyszłości realizowanego w Zespole Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 120250 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej , ul. Zwolińskiego 46, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 46 815 41 41, faks 46 815 41 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawa-kopernik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zespół szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć sportowych oraz kursów praktycznych dla uczestników projektu Kompetencje dla przyszłości realizowanego w Zespole Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć sportowych oraz kursów praktycznych dla uczestników projektu Kompetencje dla przyszłości realizowanego w Zespole Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2.Zamówienie obejmuje 2.1.Prowadzenie zajęć sportowych dla uczniów klas technikum Zespołu Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej w ramach Zadania 6 Akademia sportu - projektu Kompetencje dla przyszłości. Zajęcia prowadzone będą w grupach 10 - 15 osobowych przez 3 semestry -semestr II roku szkolnego 2012-2013 oraz semestr I i semestr II roku szkolnego 2013-2014 w ilości 36 godzin lekcyjnych w każdym semestrze dla każdej grupy. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku lub w soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, w godzinach niekolidujących z zajęciami obowiązkowymi wynikającymi z planu nauczania. Zajęcia służyć będą pobudzeniu aspiracji edukacyjnych, rozwijaniu zainteresowań oraz podnoszeniu kompetencji miękkich niezbędnych do osiągania sukcesów w dalszej ścieżce edukacyjnej i zawodowej. Część 1 - zajęcia sportowe Fitness - 1 grupa Część 2 - zajęcia sportowe prowadzone na siłowni - 2 grupy Część 3 - zajęcia sportowe Nordic Walking - 1 grupa Część 4 - zajęcia sportowe Kyokushinkai - 1 grupa 2.2.Prowadzenie kursów praktycznych dla uczniów technikum Zespołu Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej wpisane w Zadanie 4 Kursy dodatkowe - w ramach projektu Kompetencje dla przyszłości. Realizacja kursów odbywać się będzie popołudniami oraz w weekendy lub ferie. Poszczególne edycje kursów zostaną rozłożone równomiernie w czasie 3 sem. -semestr II roku szkolnego 2012-2013 oraz semestry I i II roku szkolnego 2013-2014. Kolejność realizacji poszczególnych grup będzie ustalana przez specjalistę ds. kursów. Kursy służyć będą wzrostowi wiedzy i umiejętności zawodowych oraz dopasowaniu kompetencji uczestników projektu do potrzeb rynku pracy. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego z wyłączeniem ćwiczeń praktycznych w ramach części 7,11,12 i 13 zamówienia. Część 5 - kurs obsługi biura - 2 grupy 10 osobowe Część 6 - kurs z zakresu obsługi programów wspomagających sprzedaż i gospodarkę magazynową - 2 grupy 5 osobowe Część 7 - kurs przygotowujący na młodszego ratownika WOPR -2 grupy 15 osobowe Część 8 - kurs kulinarny podstawowy - 4 grupy 10 osobowe Część 9 - kurs tworzenia stron internetowych - 2 grupy 10 osobowe. Część 10 - kurs barmański podstawowy - 2 grupy 15 osobowe Część 11 - kurs dla operatora wózków widłowych - 2 grupy 10 osobowe Część 12 - kurs spawania metodą MAG 135 - 1 grupa 15 osobowa Część 13 - kurs dla operatora koparko-ładowarki kl. III - 1 grupa 18 osobowa Część 14 - kurs kelnerski - 2 grupy 15 osobowe Część 15 - kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy - 1 grupa 10 osobowa 2.3.Zakres usługi obejmuje: w częściach 1 - 4 -opracowanie programu, przygotowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych, w częściach 5 - 15- opracowanie programu i materiałów szkoleniowych, przygotowanie i przeprowadzenie kursu, przeprowadzenie na zakończenie kursu sprawdzianu wiedzy i umiejętności uczestników, przygotowanie i wydanie zaświadczeń lub certyfikatów, w częściach 7, 10, 11, 12, 13, 15 zapewnienie sprzętu niezbędnego do przeprowadzenie zajęć praktycznych zapewnienie innych warunków realizacji kursu w tym odpowiedniej ilości materiałów zużywalnych, badań lekarskich, ubezpieczenia uczestników, odzieży roboczej lub ochronnej, pokrycie kosztów egzaminu państwowego, jeśli rodzaj kursu tego wymaga. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający informuje, części zamówienia 1 - 6, 8,9 zamówienie nie wymagają posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji. Część 12 atest zgodnie z wytycznymi W-07/IS-41 Szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Część 13 uprawnienia do prowadzenia szkoleń Operator koparko-ładowarki kl. III zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego Część 11 zezwolenie do prowadzenia kursów na wózki widłowe, organizowania egzaminów oraz wydawania uprawnień oraz dodatkowo uprawnień dotyczących bezpiecznej obsługi-wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych Części 7, 10, 14, 15 - wpis do rejestru jednostek szkolących prowadzonego przez urząd wojewódzki właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Część 15 dodatkowo zatwierdzenie programu kursu przez właściwego wojewodę ze względu na swoją siedzibę. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu zajęć, szkolenia lub kursu zgodnego z treścią danej części zamówienia wraz z załączeniem dowodów wskazujących, że usługa została wykonana należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia w tym: do części 11 i 13 - park maszynowy i plac do ćwiczeń, do części 12 - bazę do szkolenia praktycznego zgodnie z wymaganym przepisami atestem, posiadającą min. 3 stanowiska do spawania, odpowiednią ilość materiałów zużywalnych niezbędnych do nauki praktycznej. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą do każdej części zamówienia spełniającą podane warunki: -wykształcenie wyższe -uprawnienia pedagogiczne. -co najmniej roczne doświadczenie w realizacji usług edukacyjnych w ramach projektów POKL, -brak zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL, -łączne zaangażowanie godzinowe w innych projektach nie przekracza 240 godzin miesięcznie oraz dodatkowo: Części 1 - 4: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia zajęć sportowych (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 5: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia kursu obsługi biura (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 6: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia kursu obsługi programów wspomagających sprzedaż i gospodarkę magazynową (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 7: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia kursu przygotowującego na młodszego ratownika WOPR (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 8: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia kursu kulinarnego podstawowego (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 9: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia kursu tworzenia stron internetowych (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 10: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia kursu barmańskiego podstawowego (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 11: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia kursu dla operatora wózków widłowych (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 12: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia kursu spawania (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 13: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia kursu dla operatora koparko-ładowarki (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 14: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia kursu kelnerskiego (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 15: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie z zakresu prowadzenia kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp.) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. - kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

parafowany projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), oświadczenie o posiadaniu co najmniej rocznego doświadczenia w realizacji projektów w ramach POKL. oświadczenie o braku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL, oświadczenie o łącznym zaangażowaniu godzinowym w ramach innych projektów dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności dokument potwierdzający posiadanie wykształcenia wyższego dokument potwierdzający posiadanie uprawnień pedagogicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług. Wykonawca może zmienić te osoby na prośbę tych osób oraz z przyczyn niezależnych od nich, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoby zastępujące pierwotnie wskazane osoby w potencjale kadrowym będą musiały posiadać uprawnienia nie gorsze od nich. Warunkiem dopuszczenia nowych osób do realizacji zamówienia w ramach niniejszej umowy jest akceptacja Zamawiającego, b)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie terminu wykonania umowy pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności, gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe d)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia bądź koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, bądź zmiany te będą spowodowane zmianami w przepisach prawa. e)dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadku nieosiągnięcia założeń merytorycznych określonych we wniosku o dofinansowanie polegająca na obniżeniu kwoty rozliczanej umową proporcjonalnie do stopnia osiągnięcia założeń zgodnie z regułą proporcjonalności (Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL z dnia 14.08.2012r.) Zamawiający zastrzega sobie natychmiastowe rozwiązanie umowy w przypadku rozwiązania umowy z Instytucją Pośredniczącą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawa-kopernik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Zwolińskiego 46.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Maz. 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Zwolińskiego 46 sekretariat do rąk własnych Elżbiety Kazimierskiej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kompetencje dla przyszłości jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Szczegółowe Warunki Przetargu wraz z załącznikami stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Załączniki:

  1. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
  2. Załącznik 1 - oferta
  3. Załącznik 2 - oświadczenie wykonawcy
  4. Załącznik 3 - oświadczenie wykonawcy
  5. Załącznik 4 - umowa
  6. Załącznik 4a - umowa
  7. Załącznik 5 - szczegółowy opis zamówienia
  8. Załącznik 6 - wykaz osób

Załączniki w formacie doc do pobrania



Opublikował: Krzysztof Gruchała
Publikacja dnia: 26.03.2013
Podpisał: Ewa Kawałek
Dokument z dnia: 25.03.2013
Dokument oglądany razy: 9 059