ogłoszenie_50
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Projekty: • Staże i praktyki w zawodach przyszłości nr RPLD.11.03.01-10-0026/16 • Poznaj zawód podczas stażu lub praktyk nr RPLD.11.03.01-10-0033/16 • Krok do kariery w branży samochodowej nr RPLD.11.03.01-10-0036/16 • Buduj karierę podczas stażu nr RPLD.11.03.01-10-0050/16 realizowanych przez Zespół Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 Działanie XI.3. Kształcenie zawodowe.
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.rawa-kopernik.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.rawa-kopernik.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.rawa-kopernik.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie do rąk własnych Elżbiety Kazimierskiej w sekretariacie szkoły przy ul. Zwolińskiego 46, 96 – 200 Rawa Mazowiecka
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowego specjalistycznego wyposażenia, komputerów i sprzętu multimedialnego do pracowni kształcenia zawodowego oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu jego obsługi i wykorzystania do zajęć zawodowych w ramach 4 projektów realizowanych przez Zespół Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 Działanie XI.3. Kształcenie zawodowe
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1: Dostawa i montaż nowego specjalistycznego wyposażenia pracowni zawodowych oraz oprogramowania w ramach projektu Staże i praktyki w zawodach przyszłości nr RPLD.11.03.01-10-0026/16 •MODUŁ A TECHNIK MECHATRONIK- Wyposażenie pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych (środki trwałe) •MODUŁ B TECHNIK MECHATRONIK - Wyposażenie pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych (pozostałe wyposażenie) •MODUŁ C OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH - Wyposażenie pracowni rysunku technicznego (pozostałe wyposażenie) •MODUŁ D OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH - Wyposażenie pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie –tokarka cnc (środki trwałe) •MODUŁ E OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH - Wyposażenie pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, w tym komplet wyposażenia do obrabiarki - tokarki z MODUŁU D (pozostałe wyposażenie) •MODUŁ F: Szkolenie w siedzibie ZS-CEZiU dla nauczycieli z zakresu zakupionego sprzętu i oprogramowania Część 2: Dostawa i montaż komputerów oraz sprzętu multimedialnego do pracowni kształcenia zawodowego w ramach projektu Staże i praktyki w zawodach przyszłości nr RPLD.11.03.01-10-0026/16 •MODUŁ A TECHNIK MECHATRONIK- Wyposażenie pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych (środki trwałe) •MODUŁ B TECHNIK MECHATRONIK - Wyposażenie pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych (pozostałe wyposażenie) •MODUŁ C OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH - Wyposażenie pracowni rysunku technicznego - komputery (środki trwałe) •MODUŁ D OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH - Wyposażenie pracowni rysunku technicznego (pozostałe wyposażenie) Część 3: Dostawa i montaż nowego specjalistycznego wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu Poznaj zawód podczas stażu lub praktyk nr RPLD.11.03.01-10-0033/16 •MODUŁ A TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH Wyposażenie pracowni obsługi gości – środki trwałe •MODUŁ B KUCHARZ Wyposażenie pracowni warsztaty szkolne – środki trwałe •MODUŁ C KUCHARZ Wyposażenie pracowni warsztaty szkolne – pozostałe wyposażenie •MODUŁ D KUCHARZ Wyposażenie pracowni technologii gastronomicznej – środki trwałe •MODUŁ E KUCHARZ Wyposażenie pracowni technologii gastronomicznej – pozostałe wyposażenie •MODUŁ F: Szkolenie w siedzibie ZS-CEZiU dla nauczycieli z zakresu zakupionego sprzętu i oprogramowania Część 4: Dostawa i montaż komputerów oraz sprzętu multimedialnego do pracowni kształcenia zawodowego w ramach projektu Poznaj zawód podczas stażu lub praktyk nr RPLD.11.03.01-10-0033/16 •MODUŁ A TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH- Wyposażenie pracowni obsługi gości – środki trwałe •MODUŁ B TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH- Wyposażenie pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej - środki trwałe •MODUŁ C TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH Wyposażenie pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej (pozostałe wyposażenie) •MODUŁ D KUCHARZ Wyposażenie pracowni technologii gastronomicznej środki trwałe •MODUŁ E KUCHARZ Wyposażenie pracowni technologii gastronomicznej – pozostałe wyposażenie •MODUŁ F TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH Wyposażenie pracowni obsługi gości-pozostałe wyposażenie •MODUŁ G TECHNIK HOTELARSTWA Wyposażenie pracowni obsługi - środki trwałe •MODUŁ H TECHNIK HOTELARSTWA Wyposażenie pracowni obsługi -(pozostałe wyposażenie) •MODUŁ I TECHNIK HOTELARSTWA Wyposażenie pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań (pozostałe wyposażenie) Część 5: Dostawa i montaż nowego specjalistycznego wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu Krok do kariery w branży samochodowej nr RPLD.11.03.01-10-0036/16 •MODUŁ A TECHNIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Wyposażenie pracowni warsztaty szkolne; linia diagnostyczna –środki trwałe •MODUŁ B: Szkolenie w siedzibie ZS-CEZiU dla nauczycieli z zakresu wykorzystania zakupionego sprzętu do prowadzenia zajęć zawodowych Część 6: Dostawa i montaż komputerów oraz sprzętu multimedialnego do pracowni kształcenia zawodowego w ramach projektu Krok do kariery w branży samochodowej nr RPLD.11.03.01-10-0036/16 •MODUŁ A TECHNIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Wyposażenie pracowni rysunku technicznego– środki trwałe •MODUŁ B TECHNIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Wyposażenie pracowni rysunku technicznego – pozostałe wyposażenie Część 7: Dostawa i montaż specjalistycznego wyposażenia pracowni zawodowych oraz komputerów i sprzętu multimedialnego do pracowni kształcenia zawodowego w ramach projektu Buduj karierę podczas stażu nr RPLD.11.03.01-10-0050/16 •MODUŁ A TECHNIK BUDOWNICTWA-wyposażenie pracowni dokumentacji technicznej – środki trwałe •MODUŁ B TECHNIK BUDOWNICTWA pracowni dokumentacji technicznej – pozostałe wyposażenie •MODUŁ C TECHNIK INFORMATYK -Wyposażenie pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych– środki trwałe •MODUŁ D TECHNIK INFORMATYK -Wyposażenie pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych– pozostałe wyposażenie •MODUŁ E TECHNIK HANDLOWIEC -Wyposażenie pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży – środki trwałe •MODUŁ F TECHNIK HANDLOWIEC -Wyposażenie pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży – pozostałe wyposażenie •MODUŁ G: Szkolenie w siedzibie ZS-CEZiU dla nauczycieli z zakresu wykorzystania zakupionego sprzętu do prowadzenia zajęć zawodowych Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały zawarte w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do niniejszej SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:39162110-9, 30200000-1, 30236000-2, 30213100-6, 30232110-8, 48700000-5, 31000000-6, 48000000-8, 38548000-8, 42214000-9, 30231300-0, 31682210-5, 48190000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co podstawowe o wartości zamówień stanowiącej nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego,
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji i uprawnień, o którym mowa w pkt 2.1. lit. a) SIWZ jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia w zakresie dostaw sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiada uprawnienia do prowadzenia szkoleń.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 2.1. lit. b) SIWZ jeżeli wykaże, że posiada aktualną w dniu otwarcia ofert opłaconą Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia: a)Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty: co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie wyposażenia, za kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania | 30 |
wydłużenie gwarancji | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w formie pisemnego aneksu do umowy, dotyczących terminu wykonania umowy, asortymentu dostarczanych wyrobów, oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, a także dotyczących innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony jedynie o czas przestoju spowodowany remontem pomieszczeń przeznaczonych na pracownie kształcenia zawodowego. Dopuszcza się także zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 39162100-6, 48190000-6, 31682210-5, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania | 30 |
wydłużenie gwarancji | 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 48700000-5, 30232110-8, 30200000-1, 30236000-2, 48000000-8, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania | 30 |
wydłużenie gwarancji | 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 42214000-9, 39710000-2, 39141000-2, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania | 30 |
wydłużenie gwarancji | 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 30213100-6, 30232110-8, 30200000-1, 30231300-0, 48700000-5, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania | 30 |
wydłużenie gwarancji | 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 31700000-3, 38548000-8, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania | 30 |
wydłużenie gwarancji | 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 48700000-5, 30200000-1, 30236000-2, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania | 30 |
wydłuzenie gwarancji | 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9, 39162100-6, 30200000-1, 48700000-5, 80500000-9, 30236000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania | 30 |
wydłużenie gwarancji | 10 |
********************************
Załączniki:
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- Załącznik 1a - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik 1b - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik 1c - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik 1d - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik 1e - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik 1f - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik 1g - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik 2a - formularz cenowy
- Załącznik 2b - formularz cenowy
- Załącznik 2c - formularz cenowy
- Załącznik 2d - formularz cenowy
- Załącznik 2e - formularz cenowy
- Załącznik 2f - formularz cenowy
- Załącznik 2g - formularz cenowy
- Załącznik 3 - formularz ofertowy
- Załącznik 4 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- Załącznik 5 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik 6 - projekt umowy - zmiana ogłoszenia
- Załącznik 7 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załączniki w formacie doc do pobrania
********************************************************************************
Ogłoszenie nr 362851 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.
Rawa Mazowiecka
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 359401-2016
Data: 06/12/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, Krajowy numer identyfikacyjny 18809600000, ul. ul. Zwolińskiego 46, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 46 815 41 41,
e-mail zsceziu@hoga.pl, faks 46 815 41 41.
Adres strony internetowej (url): www.rawa-kopernik.pl
Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 13/12/2016, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 14/12/2016, godzina: 10:00,
Publikacja dnia: 09.12.2016
Dokument z dnia: 06.12.2016
Dokument oglądany razy: 8 833