RSS
A A A
SmodBIP

Ogłoszenie_24

Rawa Mazowiecka: Świadczenie usług transportowych związanych z przewozem uczniów i ich opiekunów na wycieczki dydaktyczne oraz praktyki zawodowe w ramach projektu Kompetencje dla przyszłości. Projekt realizowany przez Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 36394 - 2013; data zamieszczenia: 27.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej , ul. Zwolińskiego 46, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 46 815 41 41, faks 46 815 41 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zespół szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych związanych z przewozem uczniów i ich opiekunów na wycieczki dydaktyczne oraz praktyki zawodowe w ramach projektu Kompetencje dla przyszłości. Projekt realizowany przez Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług transportowych związanych z przewozem uczniów i ich opiekunów na wycieczki dydaktyczne oraz praktyki zawodowe w ramach projektu Kompetencja dla przyszłości. Projekt realizowany przez Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1.Realizacja usługi odbywać się będzie według harmonogramu ustalonego z Zamawiającym lub według jego zleceń (średnio jedna wycieczka w miesiącu). W całym projekcie tj. do 30 czerwca 2014 r. przewidywanych jest 21 wyjazdów na wycieczki, w tym cztery 2-dniowe oraz jeden wyjazd na praktyki zawodowe. Część wyjazdów odbywać się będzie w weekendy. Zestawienie tras wyjazdów: Lp. Przebieg trasy (od - do) Minimalna liczba wyjazdów w czasie trwania umowy Uwagi 1.Rawa Mazowiecka - Gliwice 2 wyjazdy jednodniowe 2.Rawa Mazowiecka - Zakopane 2 wyjazdy dwudniowe 3.Rawa Mazowiecka - Krynica Morska 2 wyjazdy dwudniowe 4.Rawa Mazowiecka - Łódź 8 wyjazdy jednodniowe 5.Rawa Mazowiecka - Warszawa 6 wyjazdy jednodniowe 6.Rawa Mazowiecka - Czekanów 1 wyjazdy jednodniowe 7.Praktyka zawodowa 2 wyjazdy jednodniowe Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsc docelowych w przypadku zdarzeń, których nie można było przewidzieć. 2.Zakres usługi obejmuje: a)podstawienie autobusu w miejscu i czasie uzgodnionym w porozumieniu z Zamawiającym b)przewóz uczniów na trasach określonych dla każdej wycieczki w obie strony c)dostarczenie faktury do siedziby zamawiającego w ciągu trzech dni od wykonania usługi. 3.Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005, Nr 108,poz.908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 4.W przypadku awarii środka transportu wykonawca zabezpiecza pojazd zastępczy spełniający w/w wymagania. 5.Wykonawca w ramach przejazdu zapewni dwóch kierowców, jeśli wyjazd będzie tego wymagał. 6.Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód mogących powstać podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych. 7.Wykonawca rozpocznie naliczanie kilometrów realizowanych wyjazdów z chwilą wyjazdu z miejsca. Naliczanie zakończy się z chwilą powrotu na miejsce zbiórki. 8.W cenę przejazdu wliczone będą dodatkowo: parkingi, ewentualne koszty delegacji, wyżywienia i noclegu kierowcy/kierowców. 9.Kierowcy poszczególnych wyjazdów zapewnią trafny i samodzielny dojazd do miejsc wskazanych przez kierowników wyjazdów. 10.Zamawiający organizuje i zapewnia opiekę nad uczniami w czasie wycieczek. 11.Zamawiający powiadomi wykonawcę najpóźniej 5 dni przed planowanym wyjazdem o terminie realizacji wyjazdu i miejscu zbiórki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego przewozu drogowego osób, zgodnie z ustawą z 06.09.2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2007.125.874, z późn. zm.),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 5 usług odpowiadających rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada potencjał techniczny niezbędny do wykonywania zamówienia tj. autobusy klasy turystycznej z klimatyzacją o liczbie miejsc 19, 28, 44, 56, których data produkcji nie jest wcześniejsza niż 2003 rok.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się, aby Wykonawca dysponował osobami, które posiadają uprawnienia do prowadzenia autokarów i w ciągu co najmniej 5 ostatnich lat pracowały na stanowisku kierowcy autokaru. Do wykazu należy załączyć wykaz kwalifikacji zawodowych i doświadczenia kierowców

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1.Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2.Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe) przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. 3.Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w realizacji przedmiotu umowy poprzez przesunięcie w czasie, uszczegółowienie, spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotnymi założeniami. 4.Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu zamówienia umowy zgodnie z harmonogramem, b)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. Zmiana nr rachunku bankowego), c)zmiany danych teleadresowych, d)zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, e)rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawa-kopernik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. M. Kopernika ul. Zwolińskiego 46, 96 - 200 Rawa Mazowiecka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. M. Kopernika ul. Zwolińskiego 46, 96 - 200 Rawa Mazowiecka sekretariat do rąk własnych Elżbiety Kazimierskiej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Kompetencje dla przyszłości realizowany przez Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika

Załączniki:

  1. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
  2. Załącznik 1 - oferta
  3. Załącznik 2 - oświadczenie wykonawcy
  4. Załącznik 3 - oświadczenie wykonawcy
  5. Załącznik 4 - wykaz usług
  6. Załącznik 5 - wykaz sprzętu
  7. Załącznik 6 - wykaz osób
  8. Załącznik 7 - umowa

Załączniki w formacie doc do pobrania



Opublikował: Krzysztof Gruchała
Publikacja dnia: 27.01.2013
Podpisał: Ewa Kawałek
Dokument z dnia: 27.01.2013
Dokument oglądany razy: 2 454